تبلت پیکسل اسلیت Pixel Slate جدیدترین محصول گوگل می باشد که با کیفیت بسیار بالا ارائه شده است.

این تبلت رده بالای گوگل با عملکرد بسیار عالی وارد بازار شده و پیش بینی می شود یک رقیب سخت برای آیپد پرو اپل باشد.

اولین ویژگی پیکسل اسلیت که توجه کاربر را به خود جلب می کند، نمایشگر با رزولوشن بالا است که تصاویر را با کیفیت بالا نمایش می دهد.

 

 

تبلت پیکسل اسلیت گوگل Google Pixel Slate معرفی شد

 

تبلت Pixel Slate گوگل با قابلیت اتصال یک کیبورد جدا شدنی می تواند به یک لپ تاپ کوچک تبدیل شود و تمامی کارایی های یک لپ تاپ را به کاربر ارائه دهد.

برخی از کارشناسان عقیده دارند ساخت تبلت Pixel Slate نشان دهنده جاه طلبی گوگل برای به چالش کشیدن آیپد و آیپد پرو شرکت Apple است.

تبلت پیکسل اسلیت گوگل Google Pixel Slate معرفی شد

در ادامه قصد داریم شما را با طراحی و قابلیت های تبلت جدید گوگل آشنا کنیم:

پیکسل اسلیت بر مبنای سیستم عامل کروم Chrome OS طراحی شده است. همچنین متخصصان گوگل آن را به جدیدترین و به روز ترین ترندهای موجود مجهز کرده اند.

از نظر ویژگی های ظاهری باید گفت که پیکسل اسلیت یک تبلت مستطیلی است که با گوشه های منحنی طراحی شده است.

 

تبلت پیکسل اسلیت گوگل Google Pixel Slate معرفی شد

 

صفحه نمایش آن تصاویر را با نسبت 3:2 نمایش می دهد. البته وجود حاشیه های ضخیم در کناره های مانیتور را نمی توان نادیده گرفت!

وضوح تصویر در نمایشگر تبلت پیکسل اسلیت 3000*2000 پیسکل است. این نمایشگر تراکم پیکسلی 293 پیکسل در هر اینچ دارد که باعث می شود تصاویر را با کیفیت بسیار بالا برای کاربر نمایش دهد.

تبلت Pixel Slate دارای دو دوربین با کیفیت 8 مگا پیکسل است. دوربین سلفی آن در میان حاشیه طولی تبلت واقع شده. این موضوع به کاربر کمک می کند در مکالمات ویدئویی خود به راحتی از آن استفاده نماید.

 

تبلت پیکسل اسلیت گوگل Google Pixel Slate معرفی شد

 

برای پنل دوربین این تبلت، یک دوربین با زاویه دید wide انتخاب شده است که باعث می شود تنظیم کادر برای انجام مکالمه تصویری به آسانی انجام پذیرد.

متخصصان گوگل برای بهبود امنیت این دستگاه نیز تمهیدات ویژه ای اندیشیده اند. آن ها برای این کار از تراشه تایتان Titan که مختص پردازش های امنیتی است استفاده کرده اند. چیپست تایتان از سیستم ویروس یاب نیز پشتیبانی می نماید.

سیستم عامل کروم در تبلت گوگل Pixel Slate با بهره گیری از وجود این تراشه، به روز رسانی های منتشر شده را به صورت خودکار دریافت می نماید.

وجود حاشیه های ضخیم در اطراف صفحه نمایش تبلت، ممکن است ابتدا یک ویژگی منفی به نظر بیاید؛ اما با کمی دقت متوجه می شوید که گوگل از این فضا برای قرار دادن قابلیت های کاربردی استفاده کرده است.

 

تبلت پیکسل اسلیت گوگل Google Pixel Slate معرفی شد

 

به عنوان مثال می توان به اسکنر اثر انگشت برای احراز هویت کاربر اشاره نمود.

علاوه بر اسکنر اثر انگشت، اسپیکرهای استریو و دو پورت USB-C در حاشیه تبلت قرار گرفته اند.

تبلت Pixel Slate دارای یک کیبورد جدا شدنی با نور پس زمینه و قلم نوری است که باید به صورت جداگانه اری شود.

در پایان باید بگوییم که اران پیکسل اسلیت، سه ماه اشتراک پرمیوم یوتیوب را به عنوان هدیه از گوگل دریافت می کنند.

منبع: theverge

مطالب مرتبط:

معرفی بلندگوی هوشمند گوگل Google Home Hub

پشتیبانی گوگل کروم Chrome از حسگر اثر انگشت

معرفی هدفون بی سیم گوگل پیکسل بادز Pixel Buds


ایده برتر پارسیان گوگل ,تبلت ,پیکسل ,pixel ,slate ,اسلیت ,pixel slate ,پیکسل اسلیت ,تبلت پیکسل ,تبلت pixel ,گوگل google ,تبلت پیکسل اسلیت ,تبلت pixel slate ,pixel slate دارای ,گوگل google pixel منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دین اسلام اقدام پژوهی معلمان گلشن پرتال جامع تفریحی و سرگرمی میکده اجناس فوق العاده خدمات دارالترجمه coleqdpu daily Soon Delete