قاب اولیه ساختمان فولادی شامل ستون‌ها برای نگهداری دیوارهای جانبی و سقف، ساخت تیرهای I شکل صلب برای دستیابی به مقاومت بهینه. مواد مورد استفاده حداقل دارای مقاومت 50،000 p.s.i. باید باشند البته بعضی از تولیدکنندگان از مواد با مقاومت 35000 p.s.i استفاده می‌کنند که به اندازه کافی قوی نیستند. با استفاده از یک ماده با مقاومت بالاتر، می‌توان از یک جان کوچک‌تر استفاده کرد که به معنای صرفه‌جویی در فضا به هنگام طراحی است.

قاب‌ها به صورت تکی و با قوس‌های پیوسته مدفون هستند که با دستگاه جوش اتوماتیک جوش داده شده‌اند (این امر به کنترل کیفیت کمک می‌کند). برای محافظت از آنها در طول پروسه نصب، یک روکش کارخانه‌ای بر روی آنها استفاده می‌شود. قاب‌ها و ستون‌ها از مقاطع نورد شده سرد، نورد شده گرم یا تیرهای “I” شکل بسته به نیازهای طراحی در ساخت اسکلت فلزی ساخته می‌شوند.

Standard Steel Building Properties

قاب ثانویه ساختمان

بیرون زدگی‌ها و لاپه‌ها (در پشت بام) 8 اینچ یا 10 اینچ هستند تا نیازهای طراحی را برآورده کنند. مقاطع Z شکل سرد نورد شده، 13 تا 16 ga مقاومت دارند. مصالحی که طبق استاندارد ASTM A-570، 5500 p.s.i مقاومت دارند بیشترین مقاومت را ایجاد می‌کنند. سیستم بیرون زدگی با ستون‌ها همپوشانی دارند که یک تیر پیوسته ایجاد کرده که در نهایت مقاومت اضافی تولید می‌کنند. لاپه‌ها بر روی پشت بام نصب شده‌اند و دارای دامنه‌ای در محدوده 2 تا 6 اینچ برای تامین مقاومت و صرفه جویی در هزینه نیروی کار در حین عملیات نصب هستند.

حداکثر فاصله لاپه‌ها در مرکز 5 اینچ است. تسمه‌ها یک بخش با مقطع C-section سرد نورد شده هستند که زمینه مناسب برای مقاومت در برابر شرایط مختلف آب و هوایی را فراهم می‌کنند. زاویه ورقه‌ها یک زاویه پوشش پیوسته است که برای نصب ورق‌ها در ساختمان برای سهولت عملیات نصب مورد استفاده قرار می‌گیرد. زاویه پایه یک زاویه پیوسته است که برای اتصال پایه ورق به بتن استفاده می‌شود. این بتن با نگهدارنده‌ها یا لنگرهای معادل به یکدیگر متصل می‌شوند.

میله‌های مورب یا مهاربندهای کابلی برای سقف و دیوارها برای حذف بارگذاری‌های طولی از سازه استفاده می‌شوند. زاویه مهاربند فلنج برای اتصال قاب صلب به بیرون زدگی‌ها و لاپه‌ها فراهم شده است. این تضمین می‌کند که مقاومت فشاری مجاز برای هر ترکیبی از بارها فراهم شده است. زاویه مونتاژ پرلین در مرکز به گونه‌ای انتخاب می‌شود که فاصله بین پرلین‌ها و سخت کننده‌ها سازگار با آن تعیین شود.

ورق گذاری

مصالح با مقاومت عملکردی استاندارد 80،000 p.s.i. بعضی از تولید کنندگان از مواد با مقاوم کمتر استفاده می‌کنند که در برابر تاثیرات دیگر مقاومت کمتری دارند. تمام سیم پیچ‌های فولادی با روکش استاندارد گالوالوم (1?25oz-hot dipped ) در هر طرف کمک می‌کند تا از تخریب ورق فولادی جلوگیری شود. دندانه‌های عمیق در بالا، مقاومت بیشتری را برای مقطع فراهم می‌کند. پنل‌های نیمه پنهان اختیاری با پیکربندی “Shadow Line” برای دیوارها، سیستمهای بنایی، مواد نرم و غیره… برای افزودن زیبایی به ساختمان در دسترس هستند.

اتصال دهنده‌ها

پیچ‌های ساختمانی مطابق با استانداردهای ASTM مورد استفاده قرار می‌گیرند. A-325 برای اتصالات قاب اولیه و A-307 برای قاب ثانویه استفاده شده است. اتصالات Self-drilling و Self-tapping قبل از مونتاژ با واشرهای نئوپرن و کلاهک‌های فلزی برای کمک به تضمین استحکام و نفوذ ناپذیری استفاده می‌شوند.

روکش‌ها

نوارهای نئوپرن با سلول بسته با پشتیبانی چسب مورد استفاده برای کمک به عایق بندی ساختمان استفاده می‌شود. برای کمک به درزگیری آب و هوا، این نوارها در دال‌ها و پشت بام ساختمان قرار گرفتند. ممکن است پکیج‌ها و عایق کاری‌های بیشتری نیز در صورت نیاز به کف‌ها اضافه شوند. مقاطع پیش ساخته شده نیز برای مطابقت با پانل‌های پیکربندی عایق ممکن است مورد استفاده قرار بگیرند. ورق‌های Notch 5/1 اینچی بر روی پایه بتنی نیز در همه ساختمان‌ها طراحی شده‌اند. این ورق‌ها یک مانع برای نفوذ هوا در ساختمان‌های خالی به حساب می‌آیند.

درزگیرها

درزگیرها برای محافظت از لبه‌های جانبی پشت بام، برای سقف، سرپوش‌ها و برای ایجاد عایق بندی کافی مورد استفاده قرار می‌گیرند.


ساخت و قیمت اسکلت فلزی | گروه صنعتی آونگ استفاده ,مقاومت ,ساختمان ,زاویه ,مورد ,می‌کنند ,مورد استفاده ,استفاده قرار ,استفاده می‌شود ,برای اتصال ,استفاده می‌شوند منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

اینجا همه چی هست edeveryth 1000پا فروشگاه پرستار ایران بهترین سایت KING_KHABARI