آن بیرون میلیاردها مشتری وجود دارد و راه های بسیاری وجود دارد که آنها را علاقه مند کنیم.

 

فریفتگی اولیه ما در مورد جستجو به اولین روزهای اینترنت که الگوریتم ها حکمرانی نمی کردند، باز می گردد. در آن زمان، پدیدار شدن در وب بسیار ساده تر بود. این امر به این اندازه از دانش فنی و این آگاهی گسترده از صدها عامل رتبه بندی برای پدیدار شدن در جستجوهای مربوطه آنلاین نیاز نداشت.

 

بله تا همین چند سال پیش خیلی ساده تر بود.

 

به هر صورت، امروزه با تکامل الگوریتم های جستجوی هسته ای گوگل و به دنبال تطبیق های عمده ای که با نام هایی چون پاندا (Panda)، پنگوئن (Penguin) و هامینگ برد (Hummingbird) انجام شده است، پدیدار شدن در وب بیشتر شبیه به رسیدن به مدرک دکترا در فیزیک و ریاضیات شده است.

 

به عنوان کارآفرینان، همه ما می دانیم که بهترین راه برای بازاریابی هر گونه کسب و کار آنلاینی، پدیدار شدن در بالای صفحات نتایج جستجوی گوگل (SERPs)، در نتیجه جستجویی است که به طور ارگانیک انجام شده است. این رایگان است و ترافیکی تقریبا بی حد و حصر را برای کسانی که می توانند این زمینه ی به شدت پیچیده جستجوی آنلاین استاد باشند، به ارمغان می آورد. اما انجام این کار نیز به مسئولیتی بسیار بزرگ و مهم تبدیل شده است.

 

 

در انتهای دیگر طیف، بسیاری از ما کارآگاهان جستجوی آنلاین هستیم. ما در گشت و گذار آسان و بی دردسر در تاریخچه اطلاعات جهان، استاد هستیم. ما می توانیم اکنون و در هر زمان دیگری به وسیله کامپیوترهای جیبی قدرتمند به سرعت در حال رشد، به دامنه وسیعی از اطلاعات دسترسی پیدا کنیم. بله، بیشتر ما قطعا می دانیم که چگونه یک جستجو را انجام دهیم.


گیتی نما انجام ,جستجوی ,آنلاین ,پدیدار ,جستجوی آنلاین ,برای بازاریابی ,وجود دارد منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

خوشمزه ترین مزه ها الهه فاخته پایگاه خبری تحلیلی یا ثارالله فروشگاه مای دکوری لاله های روستای برگه فوتبال 98 گل سرخ تنهایی شقایق سایت امروزی مراقبت و بهداشت زناشویی بایرام- bayram